Sirien:
no, a co chceš slyšet?
Seznam povolání se tak nějak rozšířil o Střelce (mutace zloděje) a Lučištníka (mutace Hraničáře), na hraně je vznik Velitele.
Sicco a Mág byli dost podstatně změněni - Mág zejména oslaben, Siccovi byla dost zásadně konkretizována pravidla pro sítě.
Čarodějova kouzla se dělí do skupin, což má následky ("bílý" čaroděj se nemůže nikdy naučit některá kouzla, temný naopak), a ubylo podstatně magenergie.
Theurgové mají dopracovanou teorii až k 72. sféře.
Vůbec je po světě plno kouzel, artefaktů a věcí, co mají unikátní a nečekané vlastnosti a schopnosti, normálními metodami nedosažitelné.
Existují obdoby "multiclassových" povolání, ovšem zejména mezi NPC, například křižáci různých řádů. U hráčů to moc nepodporuji, ale když na tom občas někdo trvá, tak proč ne.
NPC postavy mají plno méně podstatných povolání, co jsou dopracovaná jen v nástinu, neb víc není třeba - mlynář, kapitán, obchodník atd.
Šlechtické rody mohou mít rodové zvláštnosti, a zejména mívají rodinné artefakty. Mnišské řády mívají také svoje speciality - a taky specialisty, třeba inkvizitory.
Nejmocnější osoba našeho světa je obyvatel s asi deseti životy, co žádné povolání ani schopnosti nemá.
Stačí takto?